Najczęściej zadawane pytania
Pytanie
Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie internetowym EVITA?
OdpowiedźNie ma potrzeby rejestrowania konta. Zakupy można zrobić również bez konta, jednak nie ma wtedy możliwości sprawdzenia historii zamówień a przy następnych zakupach będziesz musiał podać dane do przesyłki jeszcze raz.
Pytanie
Jak złożyć zamówienie?
OdpowiedźZakupów w naszym sklepie internetowym można składać 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Mozna również złożyć zamówienie poprzez email sklep@evita7.pl, wtedy zamówienie jest realizowane w dni robocze.
Pytanie
Jak odzyskać hasło?
OdpowiedźHasło można zresetować klikając w ikonę profilu, następnie w link „Nie pamiętasz hasła?„
Pytanie
Ile muszę czekać na przesyłkę?
OdpowiedźWysyłkę realizujemy w dni robocze, zazwyczaj jest to 24h od złożenia zamówienia. Zamawiając w Poniedziałek, kurier powinien być u Ciebie we Wtorek lub Środę, w zależności od godziny złożenia zamówienia.
Pytanie
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
OdpowiedźOczywiście. Swoją paczkę możesz odebrać w naszym stacjonarnym sklepie na ul. Solankowej 7 w Inowrocławiu. Dokładne dane adresowe znajdują się z zakładce „Kontakt„
Pytanie
Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?
OdpowiedźZmian w koszyku można dokonywać do momentu zatwierdzenia zamówienia.
Pytanie
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
OdpowiedźPrzy składaniu zamówienia trzeba wybrać formę płatności. Oferujemy płatność przy odbiorze (tylko w przypadku wybrania przesyłki pobraniowej), przelewem oraz za pośrednictwem natychmiastowych transakcji Przelewy24 lub PayU.
Pytanie
Czy mogę anulować zamówienie?
OdpowiedźZamówienie możesz anulować tylko w przypadku gdy nie zostanie nadana paczka. Aby wycofać zamówienie, proszę się z nami skontaktować za pomocą email, podając numer zamówienia, bądź telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt„
Pytanie
Czy mogę anulować zamówienie?
OdpowiedźZamówienie możesz anulować tylko w przypadku gdy nie zostanie nadana paczka. Aby wycofać zamówienie, proszę się z nami skontaktować za pomocą email, podając numer zamówienia, bądź telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt„
Pytanie
Czy moje dane osobowe są chronione?
OdpowiedźTak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.